Selepas daftar PERCUMA, mula buat duit dengan cara....<baca ni dulu>
Nak tahu update pendapatan blog ni setiap hari? Masukkan emel di bawah

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 


RM0.035 per click & RM0.035 per referral click. Klik Sini.

 

USD0.01 per click & USD0.01 per referral click. Klik Sini.

Tuesday, March 3, 2009

Hari #2 - Apa yang perlu anda buat setelah mendaftar percuma?

Ini adalah hari ke-2 setelah saya mendaftar semalam. Hari ni saya dah klik beberapa iklan. Dan saya tengok ada seorang juga referral saya dah join. ;)

Tapi malangnya, referral saya tu belum klik apa-apa iklan, jadi dia belum membuat apa2 duit lagi hari ni. Sebabnya, mungkin dia tidak tahu apa yang perlu dilakukan seterusnya.



Jadi pada kali ini, saya akan tunjukkan apa sebenarnya yang anda perlu lakukan seterusnya untuk mula membuat duit. Klik sini untuk mengikut step-by-step.

Langkah 1 - Anda klik sini dan daftar.


Langkah 2 - Isikan segala maklumat untuk mendaftar. Macam biase jer..


Langkah 3 - Login ke dalam akaun. Klik pada surf macam dalam gambar kat bawah ni.


Langkah 4 - Buat duit. Anda akan nampak ada 2 bahagian kat sini ni. 1) Recomended Non Paid Ads 2) Paid Ads

Oleh sebab tujuan kita adalah nak buat duit, klik iklan kat bahagian 'paid ads' tu je. Yang dah kena garis dalam gambar di atas adalah iklan-iklan yang saya dah klik. Anda klik dan lawat la sebanyak mungkin dan referkan kepada sesiapa je.

Oh ya, untuk semak berapa dah jumlah duit anda klik 'stats'. Kedudukannya sebaris dengan 'surf' tadi. Senang je kan? Apa lagi, jomlah daftar free dan start buat duit. ;)

0 comments:

Post a Comment