Selepas daftar PERCUMA, mula buat duit dengan cara....<baca ni dulu>
Nak tahu update pendapatan blog ni setiap hari? Masukkan emel di bawah

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 


RM0.035 per click & RM0.035 per referral click. Klik Sini.

 

USD0.01 per click & USD0.01 per referral click. Klik Sini.

Sunday, March 1, 2009

Laporan Hari #1

Laporan pendapatan hari #1

Hari ini adalah hari pertama. Baru nak register. Pilih mana website yg menawarkan program dibayar untuk klik yang betul-betul mempunyai reputasi yang baik dan meyakinkan.

Setelah meronda-ronda dan berdasarkan pengalaman saudara Muaz yang lebih berpengalaman, saya memilih Isabelmarco sebagai program dibayar untuk klik pertama yang akan saya cuba. Selain mempunyai reputasi yang baik, laman web ini juga dah bayar sejumlah $2,316 577 pada saat post ini saya tulis. Jumlah yang banyak, kan?

Selesai mendaftar, saya ke bahagian stats dan inilah rupa di dalam akaun saya.

Semuanya masih kosong. Maklumlah..hari pertama. Hehe..

Saya akan lakukan yang terbaik untuk menjadikan akaun ini 'sesegar' yang mungkin dan tak menyakitkan mata memandang seperti di atas. Haha

Sekarang, saya sudah mula bekerja.

Saya perlu klik dan 'melawat' laman web sponsor2 di laman web program dibayar untuk klik ini sekurang-kurangnya 30 saat. Di atas adalah imej salah satunya. Nombor 16 yang anda nampak di atas adalah 'countdown' 30 saat tersebut.

Setelah 30 saat tamat, akan terpapar pula 'Done' seperti imej di bawah.

Disebabkan ini adalah hari pertama dan saya pun belum lagi mempunyai sebarang refferal, saya akan klik sebanyak mungkin iklan yang ada untuk menjadikan akaun saya kelihatan lebih segar daripada imej pertama di atas post ni. Hohoho...

Saya akan teruskan program ni sehinggalah saya berjaya capai macam yang brader Muaz dan orang lain yg lebih berpengalaman dapat. Diorang boleh je dapat sampai $30 sehari, kenapa bukan kita kan? Think positive ni. Hehehe...

Jadi, sambil-sambil anda perhatikan update blog saya ni pada setiap hari apa kata anda pun join bersama-sama saya? Kita mula sama-sama dan kita tengok hasilnya 30 hari lepas ni. Amacam? Alaaa..join free je. Kalau tak berapa rajin nak klik iklan banyak-banyak tiap hari, klik 10 je. 1 iklan 30 saat so 10 iklan 300 saat=5 minit.

Sambil2 baca akhbar online tu, klik la iklan2 tu. Join sini k. :)

0 comments:

Post a Comment