Selepas daftar PERCUMA, mula buat duit dengan cara....<baca ni dulu>
Nak tahu update pendapatan blog ni setiap hari? Masukkan emel di bawah

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 


RM0.035 per click & RM0.035 per referral click. Klik Sini.

 

USD0.01 per click & USD0.01 per referral click. Klik Sini.

Wednesday, March 4, 2009

Laporan Hari #4 - Daftar Hanya 1 Akaun

05/03/2009

Salam...
Pertama sekali, minta maaf banyak2 sbb tak update malam tadi dengan screenshot pendapatan. Ada problem jadi sikit. Lepas saya balik dari buat kad debit Al-Rajhi, saya tidur kejap.(Hehe)..

Malam tu baru saya dan housemate perasan yang duit sewa rumah yang saya simpan(sebab saya yang handle) kena curi. Berapa banyak yang hilang? Cuma sekeping RM50 sahaja dan kepingan2 lain masih ada di situ. Toyol ke? Saya rasa lebih kepada toyol manusia. Hehe..takpalah..

Baiklah, kita citer pasal program Paid-to-click ni pula ok. Untuk program PTC ni, anda jangan daftar lebih daripada 1 akaun. Kalau mereka kenal pasti, kesemua akaun anda akan ditutup termasuk semua earning anda pula tidak akan dibayar. Lenyap begitu sahaja. Huhu...

Mereka nak pastikan yang seorang individu ada 1 sahaja akaun di sana. Jadi, kalau anda sayangkan akaun tersebut dan tak mahu diblack list, 1 akaun sahaja cukuplah ok?

Hidupkan akaun tu menjadi penuh segar bugar. Biar sedap mata memandang nanti. Kita sama-sama tengok hasilnya 30 hari kemudian. :) Kalau anda belum mendaftar lagi, boleh daftar sini secara percuma sekarang.

0 comments:

Post a Comment