Selepas daftar PERCUMA, mula buat duit dengan cara....<baca ni dulu>
Nak tahu update pendapatan blog ni setiap hari? Masukkan emel di bawah

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 


RM0.035 per click & RM0.035 per referral click. Klik Sini.

 

USD0.01 per click & USD0.01 per referral click. Klik Sini.

Sunday, March 1, 2009

Laporan Hari #1 - Adakah Berbaloi?

Setelah 1 jam dan 33 minit dari post pertama.....

Inilah rupa di dalam akaun saya sekarang. Hanya dalam beberapa jam. Sambil2 saya surf internet macam biasa, sambil2 klik ads.



Screenshot di bawah ni adalah keadaan akaun ni pada post yg lepas



"Laaa..banyak tu je? Berbaloi ke?" Adakah anda tanya macam tu ?;p

Ala...saya baruuu je register kejap tadi. Bagilah masa sikit untuk akaun tu jadi lebih segar bugar.hehehe. Saya pun tertanya2 jg ni apa penghujung akaun saya nanti. Adakah mereka akan membayar ataupun tidak?

Tapi berdasarkan bukti2 yang saya sertakan ni, saya semakin yakin akan 2 benda. 1) Mereka akan bayar 2) Memang boleh buat duit dari program ni. Saksikan!(Buat stail jozan sebut sak....sikan!)


Dari liikais.webs.com



Dari earnmoneyonlinetoday.weebly.com bulan 8


Dari earnmoneyonlinetoday.weebly.com bulan 10



Dari inkfrog.com

Jadi, lepas tengok screenshot2 kat atas anda rasa tak berbaloi ker join program yang PERCUMA dan praktikal untuk menjana duit secara online dan senyap walaupun mungkin memakan sedikit masa?

Mungkin minggu depan tak lagi, tapi bagaimana pula dengan bulan depan? Ada antara user Malaysia dapat berpuluh dollar sehari kerana ramai orang yang mereka refer kan. Anda bila lagi? Daftar la sekarang kerana percuma je pun. =)

0 comments:

Post a Comment