Selepas daftar PERCUMA, mula buat duit dengan cara....<baca ni dulu>
Nak tahu update pendapatan blog ni setiap hari? Masukkan emel di bawah

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

 


RM0.035 per click & RM0.035 per referral click. Klik Sini.

 

USD0.01 per click & USD0.01 per referral click. Klik Sini.

Sunday, March 1, 2009

Ucapan Alu-aluan

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Pertama sekali, terima kasihlah sbb sudi dtg menjengah blog saya yang tak seadanya ni. Hehe. Tinggalkanlah apa-apa komen ke supaya saya dapat lawat blog anda juga nanti.

Tujuan utama blog ni diwujudkan adalah untuk melaporkan tentang pendapatan harian saya daripada beberapa program Paid-to-Click(PTC) yang saya sertai. Sejujurnya, saya tak percayakan program2 seperti ni sebelum ni. Tapi kini saya percaya bahawa tak semua program jenis ni adalah penipu.

Sebab keyakinan saya tu berubah? Sebab ada seseorang telah membuktikannya kepada saya dengan menunjukkan pendapatan di dalam akaun PTC nya dan bukti pendapatannya selama beberapa bulan bersama beberapa program PTC yang berkaliber dan boleh dipercayai.

Saya hanya memilih program PTC yg benar2 kukuh dan dipercayai. Saya akan laporkan perkembangan2 terbaru di blog ini dari semasa ke semasa. Kalau boleh, setiap hari berserta screenshot. ;)

Jadi, teruskan menjenguk blog ni setiap hari ya. Untuk bookmark, click CTRL+D.

0 comments:

Post a Comment